poniedziałek, 17 października 2016

24:)gorset wyszyty koralikami





Komentarze (6):

17 października 2016 02:25 , Blogger Irena pisze...

Prześliczny! Ale dużo pracy przy nim było!
Pozdrawiam:)

 
18 października 2016 11:21 , Blogger mika pisze...

Cudowny. Piękny - ale ja już się przyzwyczaiłam :)

 
17 stycznia 2017 06:30 , Anonymous Maria pisze...

Przepiękne gorsety. Gratuluję zdolności. Mamy pytanie i prośbę. Jak zrobić wykrój na taki gorset i z czego jest uszyty? obecnie mieszkam w UK i zastanawiam się czy dałabym radę chociaż spróbować taki zrobić. Czy miałaby Pani jakieś cenne rady? Z góry dziękuję i pozdrawiam! Maria

 
22 stycznia 2017 02:05 , Blogger Robótki ręczne pisze...

Dzien dobry przepraszam że tak pużno odpisuję.Gorset wyszywam na aksamicie niestety jesli chodzi o szycie to ja pani nic niedoradze bo mi panie przynoszą juz uszyte ponieważ ja niemam pojęcia o szycu.Wzory wymyślam sama unas regionalnie występują kwiaty.Rysuje wzor kretka biała i wyszywam.Jezeli ma pani jeszcze jakies pytania prosze napisać.Pozdrawiam

 
23 stycznia 2017 13:33 , Anonymous Maria pisze...

Dziękuję , że Pani odpisała. Jeżeli chodzi i wyszywanie to jakie koraliki są odpowiednie i co Pani wyszywa najpierw środek czy wypełnienie? Z góry dziękuje i pozdrawiam

 
24 stycznia 2017 03:47 , Blogger Robótki ręczne pisze...

Niema problemu .Ja obszywam obwudki pużniej wypełniam srodek koraliki najładniejsze są 'preciosa,są to koraliki ktore sa rowne mozna wszystkie wykorzystać jedna wada do cena ja wyszywam różnymi zwykłe przebieram zeby były rowne i tak też wyszywam niewiem czy pomogłam
Pozdrawiam

 

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i za każde miłe słowo ;)

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna